De vreo unsprezece ani am schimbat macazul. Nu mai “folosim” partidul unic, nu-i scriem nici surogatele care urmau să se strige sub tribunele “lor” la defilări. Nu facem de “acelea” , acum facem altele şi, aşa cum bănuiţi, mai proaste. Este vorba de acele reclame care ne asfixiază, ne împresoară din toate părţile. Maladia asta tinde să standardizeze prostia în fraze fixe cu iz de cântec. Mare păcat, că de asemenea “fluviu de bani” nu se ocupă un institut de cultură de cel mai înalt nivel şi credibilitate, cunoscându-se faptul că nu de puţine ori, bugetul ţări-i mai “slab” decât industria reclamelor. “Făuritorilor” de reclame le lipseşte cultura, fantezia şi inovaţia în domeniu, obligându-ne la stereotipie şi lipsa de orizont, transformându-ne în nişte guguştiuci ai reclamelor proaste, imposibil de suportat. “Ai noştri” promotori de reclame au fost şi sunt nişte compilatori ai altor reclame “savurate” de ei. Aceştia nu numai că nu aduc câştiguri prin ceia ce fac, dar atrag deservicii produselor şi populaţiei. Ce nu ştiu ei este că în Est nu s-a promovat învăţământul “umanist” care-i exclusiv în toate şcolile din lume. Caracteristica lui este, în afară de alte lucruri deosebite, şi memorarea mecanică dusă până la saturaţie. În “fostele ţări socialiste” s-a promovat învăţământul în profil real, care se bazează pe logică, mai puţină repetiţie şi memorie. Care-i mai bun? Nu se ştie. Ce ştim cert este că ori ce copil din România care a plecat în vest, a primit o clasă în avans faţă de băştinaşii de acolo, iar în Australia două clase(dar să nu ne-o “luăm în cap”, că în curând vom fi şi noi ca ei. Deci , domnilor fabricanţi de reclame, vă adresaţi unui popor “logic”, care a mai beneficiat şi de 50 de ani de cel mai bun dascăl, NEVOIA, ce le-a sporit spiritualitatea şi inteligenţa. A sosit timpul să faceţi voi reclame care să se exporte şi nu să “importaţi” prostia altora! Şocant este în aceste reclame folosirea cu obstinaţie a cuvântului UNIC, care “ni se aruncă” aproape în fiecare propoziţie. De cumva n-aţi ştiut, telerevoluţia de aia s-a făcut să nu mai fim gloate nenumărate, ci să fim UNICI, aşa cum ori ce fiinţă din lume îşi are rostul şi valoarea sa. Fără să primim explicaţii zilnic de la “televiziunile unice”, “posturile de radio unice” şi altele…Vă rugăm, că de implorat nu putem pe ori cine, credeţi-ne că avem mai multă carte decât clasele trenului şi putem discerne “unicitatea”, atât a inteligenţei cât şi a prostiei. Hotărâţi voi cu ce ne veţi “alimenta” în continuare. Zile bune! Spoturi publicitare şi mai bune! 12 Martie 2001
Saturday, April 04th, 2009 | Scriitor: carti online
Category: arhiva articole
Puteti urmari raspunsurile la acest articol RSS 2.0.
Both comments and pings are currently closed.